måndag, oktober 16, 2006

Tiden går

Tänk så tiden kan gå snabbt ibland, det är helt otroligt måste jag säga.
Det är nu sista veckan i kurserna, på måndag är det tenta och sen är det slutt med dessa två. Det har gått makalöst snabbt.

Och dessutom har det varit en bra erfarenhet, att läsa på en annan instution, med något andra slags människor (ingenjörer). Man insåg snabbt hur dålig man blivit på matte, och att det faktiskt kan vara ett hinder även inom områden man inte skulle tro det. Nätverkskursern har varit riktigt matnyttig, även om takten har varit snabb och man inte hunnit sätta sig in i detaljer direkt. I säkerhets och administrationskursen har jag inte lärt mig någonting nytt faktiskt. Föreläsningarna var supergenerella och så var det en labbuppgift som sträckte sig över hela kursen, och det var ungefär det som var kursen. Känner mig lite besviken, men så är det.

Nu måste jag skynda mig in och göra klart hemläxan, den ska vara klar 17:00 idag, första labben på torsdag, andra labben på fredag, och så är det dessutom dugga på fredag. Mycket att stå i!

Inga kommentarer: