onsdag, juni 14, 2006

Har jag några läsare?

Har funderat litegrann, angående vilket håll jag skall föra denhär bloggen. Har jag ens några läsare, och vad vill dessa läsare egentligen läsa om?
Det finns ju bara så mycket sammanfattning och annat löst jag kan skriva om, och till slut så dör ju källan ut så att säga. Är det kåserier eller ren fakta som intresserar människorna då?

Java är ju hett just nu, så man skulle ju kunna skriva små "lektioner" om språket och hoppas att folk ska googla in på felmeddelandet eller liknande.
Och sen funderar jag, om jag ska fortsätta översätta vissa saker till engelska för att nå till de engelskspråkiga delarna av världen också.
Kommentarer mottages gärna, av de få läsare jag har. Jag får se vad jag hittar på härnäst.

Till sist, som en liten redogörelse. Jo, jag tjänar personligen en liten slant för reklamen här ovan och till höger. Det är inte någon reklam man blir påtvingad för att blogspot är en gratistjänst. Det var tydligen någonting som folk inte förstod till fullo.

1 kommentar:

eatfrog sa...

Tack för kommentarerna, nummer ett kan jag fixa på direkten.