tisdag, november 21, 2006

Kommit igång

Idag började jag med PHPn på allvar. Räknar med att vara klar till fredag, kanske lite att ta i av mig när jag befinner mig mitt i min årliga höstdepression. Energiiin, kom tillbaka, jag saknar dig här.



Men det var lite kul här, suttit dryga timmen och har luskat ut det mesta redan. Man märker hur stor fördel man har av att kunna flera språk litegrann åtminstone. Visst, jag är ingen mästarprogrammerare, men jag kan bli det måttligt snabbt om det krävs av mig.



En annan lustig grej, jag skulle koka kaffe här efter middagen så gick jag och satte mig igen med PHPn och upptäckte nu, c:a timmen efteråt att jag glömde bort kaffet totalt. Jag har lyckats med det flera gånger, hehe, dåligt korttidsminne.



Idag var det styrelsemöte med SNS, vi kom fram till lite dittan och dattan. Sen måste jag gå imorrn och sitta vid vårt bord under Cesardagen. Det är ett tillfälle för folk från företagsvärlden och andra nyfikna att komma till LTU för att, ja.. Berätta om något eller leta efter framtida anställda. Alla i styrelsen skulle ta och sitta en sväng vid bordet och dela ut godis, eller hur det nu var.



Sen kom det fram också att iom att nu är Utbildningsbevakare för det systemvetenskapliga programmet, så är jag även med i någonting som heter Utbildningsutskottet. Det är ett utskott hos Luleå Studentkår, där alla utbildningsbevakare är med. Det hade jag inte fått information om, och dom hade inte min mailadress där hos sig så jag har missat ett sånt möte. Men nästa var om några veckor, så det är väl ingen större skada skedd.



Jasså jasså, så under 05/06 så kan jag skriva i min CV: Utbildningsbevakare, Styrelseledamot, Utbildningsutskottsledamot. Eller heter det ledamot när man är med i ett utskott? Jag är så ny på sådanahär grejer att jag vet inte ens själv vad jag är för något.

Inga kommentarer: